[rosedu-general] Fwd: Expirare Domeniu .ORG - rosedu.org

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Tue Mar 23 12:40:17 EET 2010

Salut,

On Mar 23, 2010, at 11:38 AM, Alexandru Juncu wrote:
> Ce vreți să facem? Ne schimbăm pe altceva și riscăm un downtime?
> Sau
> plăesc aici?

Dat fiind caracterul "iterativ" al plăților, eu aș recomanda
transferul domeniului. Transferul implică niste "accept"-uri la ambele
capete.

Cred că e posibil să poți configura registar-ul acceptor cu DNS-
urile corect, înainte ca transferul să se fi realizat efectiv,
reducând astfel downtime-ul la 0.

Also, ca măsură preventivă, se pot mări TTL-urile în DNS (nu știu
exact cât de mult va ajuta asta).

Mircea

--
MSc, PhD student, Teaching Assistant
University Politehnica of Bucharest, Computer Science Department