[rosedu-general] Fwd: Expirare Domeniu .ORG - rosedu.org

Stas Sușcov stas at nerd.ro
Wed Mar 17 16:01:32 EET 2010

În data de Mi, 17-03-2010 la 15:43 +0200, Alexandru Juncu a scris:
> Faza e că domeniul a fost luat prin aștia când aveau super preț...
> acum cred că l-au scumpit rău de tot..
> Dar întrebarea e: putem să ne mutăm pe altceva? Nu pierdem domeniul
> dacă prelungim? Putem face un transfer fără downtime?

Salut,
am mutat eu un domeniu .net recent.
Aveți nevoie de codul de transfer (se poate cere de la registrar) și în
rest durează maxim 1 săptămână transferul (presupune că nu veți avea
access la modificări nameservere și etc detalii...).

În rest e super lejer și fără stres. Nu e ca cu rotld. :)

Eu folosesc spatiul(dot)ro ca registrar, so far au cele mai ieftine (din
cele intalnite) domenii atât .ro cât și .tdl (main stream).

Spor.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/