[rosedu-general] Fwd: Expirare Domeniu .ORG - rosedu.org

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Wed Mar 17 12:09:35 EET 2010

Salut,

On Mar 16, 2010, at 11:51 PM, Alexandru Juncu wrote:
> Pe 13 aprilie 2010 expira inregistrarea domeniului rosedu.org,
> inregistrat de dumneavoastra prin OPTI. Puteti prelungi acest domeniu
> pentru ~68 lei / an (TVA inclus).

Wait a second: 68 lei/an ~= 23 USD/an.

Nu sunt convins ca e ok, considerand ca, platind direct in US (la [1]
spre exemplu), renewal-ul ~11 USD/an.
(am verificat adineauri, pentru un .org trebuie sa platesc renewal-ul
22.28 USD pe 2 ani).

Are you sure?

Mircea

[1] http://www.godaddy.com/

P.S. nu stiu cum se poate "deconta" o plata facuta la un furnizor in
afara, respectiv cum se poate integra in cash-flow-ul organizatiei

--
MSc, PhD student, Teaching Assistant
University Politehnica of Bucharest, Computer Science Department