[rosedu-general] Instanta Redmine - ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Mar 6 00:46:27 EET 2010

Salut!

Am instalat si configurat o instanta de Redmine[1] pe care sa o folosim
pentru proiectele noastre, in particular pentru proiectele de CDL.
Detalii despre instalare (nu este foarte greu) gasiti aici[2].

Pentru autentificare folositi conturile LDAP de pe swarm.cs.pub.ro.

Am dat drept de Administrator pe Redmine (poate crea proiecte etc.)
Laurei, lui Victor si lui Alex Eftimie. Mentorii CDL precum si cei care
doresc sa creeze migreze proiecte pe Redmine sunt rugati sa-mi trimita
un mesaj in care sa precizeze:
* numele proiectului (litere mici, cifre si minus)
* tipul de repository care se doreste folosit (SVN, Git, Darcs,
Mercurial, Bazaar)

Razvan

[1] https://projects.rosedu.org/