[rosedu-general] [RSoC] Săli lucru proiecte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Jul 4 21:26:44 EEST 2010

On 07/04/2010 09:16 PM, Andrei Maruseac wrote:
> Salut!
>
> Care vor fi sălile în care se va lucra la proiecte. (2 săli) Cum
> voi/vom avea acces la ele?

Salut, Andrei!

Salile disponibile sunt EG106 si EG207. Din pacate, in sala EG207 este
destul de cald - inca nu am pus jaluzele (tragem tare sa punem in
aceasta saptamana). Eu voi fi in facultate maine, incepand cu ora 08:00.
Cheile se pot lua de la poarta.

Sala EG106 dispune de 14 calculatoare si inca 4 locuri de Internet. Sala
EG207 dispune de 14 calculatoare. Poti face tu o planificare a
proiectelor in cadrul salilor (eventual un Google spreadsheet partajat
cu cei care coordoneaza proiectele)?

Voi reveni in aceasta seara (catre coordonatori) cu informatii legate de
liste de discutie si instante de proiecte pe Redmine si alte detalii
solicitate.

Razvan