[rosedu-general] CDL Logo - an idea

Barca Cristi mocke_bcm at yahoo.com
Wed Jan 27 15:23:55 EET 2010

Salutare,

Stiu ca nu ar trebui sa ma bag, dar am urmarit variantele de logo de pana acum pt CDL.
Interesanta idee cu tastele, bv Alex (sau a cui i-a fost ideea).

probabil ca ar trebui sa fie scris Rosedu (cum se zicea mai devreme), dar ca sa nu se strice alinierea...o varianta buna
nu ar fi  ROS
            CDL <poate mai pronuntat CDL>
            EDU ?
Ar merge?