[rosedu-general] rosedu.org server

Stas Suscov stas at nerd.ro
Tue Jan 26 20:39:10 EET 2010

În data de Ma, 26-01-2010 la 18:29 +0200, Alexandru Juncu a scris:
> frustrated alexj says:
> Nu mai configurați, în Apache,VirtualHost-uri în NameVirtualHost-ul
> default și nu mai configurați vhosturi în grabă cu copy-paste din
> default...puneți și voi fișiere de log separate, directive VirtualHost
> și NameVirtualHost corespunzătoare, eliminați directivele redundante
> și nu mai folosiți mod rewrite unde nu e nevoie... please....
> </plâns>

Eu m-am obosit și am scris niște script-uri acu ceva vreme, care acum
numai le folosesc. Exemplu:
http://github.com/stas/personal/blob/master/bash/siteup.sh

Este și pentru nginx și apache mod_proxy.
Dacă le găsiți folositoare, voi fi numai fericit. :)
Spor.

> Pentru a putea avea subdomenii cu https, trebuie refăcute cam toate
> fișierele din apache config....ergo, momentan unele sub domenii sunt
> down...le voi ridica pe măsură ce refac configurile...

()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/