[rosedu-general] rosedu.org server

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jan 26 18:55:34 EET 2010

2010/1/26 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> frustrated alexj says:
> Nu mai configurați, în Apache,VirtualHost-uri în NameVirtualHost-ul
> default și nu mai configurați vhosturi în grabă cu copy-paste din
> default...puneți și voi fișiere de log separate, directive VirtualHost
> și NameVirtualHost corespunzătoare, eliminați directivele redundante
> și nu mai folosiți mod rewrite unde nu e nevoie... please....
> </plâns>
>
> Pentru a putea avea subdomenii cu https, trebuie refăcute cam toate
> fișierele din apache config....ergo, momentan unele sub domenii sunt
> [...]

Frustrated AlexJ is much too frustrated: ce rost are mesajul tău pe
lista de discuții generale, având în vedere că se adresează doar celor
care se ocupă de serverul rosedu.org?

Există rosedu-admins at lists, există admin at koala, există root at rosedu, ar
fi bine și să le folosim, dacă vine vorba de ordine și disciplină.

Eu am configurat subdomeniile prost, hai să vedem ce trebuie reparat
și de ce acum sunt căzute.

Alex