[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Sat Jan 23 23:57:08 EET 2010

Salut,

Tinand cont ca numarul de persoane a depasit capacitatea vilei
actuale, o sa incepem sa cautam o alta varianta. Sper sa gasim o
solutie la fel de buna raport calitate/pret ca si cea de acum..

Rugamintea este ca pana luni - marti sa platiti avansul inclusiv
pentru prietenul / prietena, prietenii cu care mai veniti si acestia
sa apara pe spreadsheet, ca sa avem un numar clar de locuri.. intr-un
final.

Victor