[rosedu-general] Alegeri. Votați Cheia!!

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sat Jan 23 16:36:56 EET 2010

2010/1/23 Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>:
> Aș dori de asemenea să-mi afirm susținerea pentru un oarecare Deaconescu
> pentru funcția de președinte, numele lui se termină în "escu", deci
> conform standardelor poporului român are tot ce-i trebuie, poate așa se
> gândește și el să candideze să-l putem alege odată.

Pentru că numele meu se termină tot în "escu" și deci conform
standardelor poporului român am tot ce-mi trebuie ( :> ), îmi anunț
public (în direct și în reluare) candidatura la Consiliul Director. De
asemenea îmi anunț candidatura la funcția de membru în cadrul Comisiei
de Cenzori.

Îmi aleg un lider de campanie din exteriorul acestei asociații. A zis
că merge cu flacăra violet și chestii.

P.S. Alături de alex3f, candidez de asemenea și la președinție. :)

--
Laura.