[rosedu-general] Alegeri. Votați Cheia!!

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sat Jan 23 14:37:45 EET 2010

On 1/23/10, Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org> wrote:
> Salut.
>
> Hai să ne oganizăm puțin pe tema asta...
> A, creat o pagină de wiki pe Horde pentru aceste Alegeri [1] .
<snip>
> [1]
> https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=Ascoiatie_Alegeri_Consiliu_2010&referrer=WikiHome#

Salut,

A doua fază era Alegerea comisiei de Cenzori, am corectat.

Profit de această ocazie pentru a anunța candidatura la funcția de
Președinte al Asociației și, de asemenea, candidatura la funcția de
Membru al Consiliului Director.

Motivația este simplă: sunt implicat în activitățile ROSEdu, doresc să
fac asta și în anul care vine, cred că o funcție de conducere îmi va
da posibilitatea să contribui mai mult la buna funcționare a
Asociației.

Probabil voi reveni cu un mesaj de campanie mai detaliat :)

Alex