[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Fri Jan 22 14:39:20 EET 2010

2010/1/19 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>

> Salut!
>
> Cei care doresc sa participe in excursie trebuie sa-mi aduca 30RON la
> facultate. Ma gasiti in EF303 sau in EG106 cam toata ziua in intervalul
> 10:00-21:00. Daca nu dati de mine, dati-mi un telefon (0745 957 975).
>
> Voi trece pe cei care aduc banii in acest spreadsheet Google[1]. Este
> public pentru citire si l-am partajat cu Andrada pentru scriere in cazul
> in care ii distribuiti ei banii.

Aceasta este lista de persoane care s-au înscris, dar nu au adus încă banii.

1. Lucian Adrian Grijincu & Raluca Podiuc
2. Sergiu Iordache
3. Razvan Rughinis
4. Mihai Tabara
5. Adrian Catangiu
6. Adrian Enache
7. Teo Popovici (poate)

Dacă încă mai vreți să veniți, încercați să achitați cât mai curănd avansul,

ca să știm câți vom fi până la urmă. Mulțumesc!

--
Andrada Georgescu