[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Jan 19 09:49:19 EET 2010

On Mon, 2010-01-18 at 23:54 +0200, Andrada Georgescu wrote:

> Ar fi foarte bine ca dacă aveți drum prin facultate zilele astea să vă
> întâlniți
> și cu Răzvan să lasați avansul, sau, dacă nu aveți drum și vi se pare
> mai
> comod puteți să mi-i dați mie, sunt în Regie cam toată ziua și o să îi
> duc eu
> mai departe.

Salut!

Cei care doresc sa participe in excursie trebuie sa-mi aduca 30RON la
facultate. Ma gasiti in EF303 sau in EG106 cam toata ziua in intervalul
10:00-21:00. Daca nu dati de mine, dati-mi un telefon (0745 957 975).

Voi trece pe cei care aduc banii in acest spreadsheet Google[1]. Este
public pentru citire si l-am partajat cu Andrada pentru scriere in cazul
in care ii distribuiti ei banii.

Razvan

[1] http://spreadsheets.google.com/pub?key=tgLWaqYnxRzMwyXhsdQqnMA&output=html