[rosedu-general] Excursie ROSEdu

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Mon Jan 18 23:54:15 EET 2010

2010/1/18 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>

> Salut,
>
> Any progress here?
>
> Întreb pentru că mai există doritori (cunosc personal 3 persoane care
> nu sunt pe doodle) și ar fi bine să avem certitudinea ocupării
> cabanei.
>
> Alternativ (deși Victor și Andrada mă vor înjura moldovenește), s-ar
> putea căuta un loc de cazare mai încăpător (asta în cazul în care
> chiar sunt mai mulți doritori și plătitori de avans decât 26,
> capacitatea curentă).

Ar fi foarte bine ca dacă aveți drum prin facultate zilele astea să vă
întâlniți
și cu Răzvan să lasați avansul, sau, dacă nu aveți drum și vi se pare mai
comod puteți să mi-i dați mie, sunt în Regie cam toată ziua și o să îi duc
eu
mai departe.

Iar legat de persoanele în plus, bănuiesc că probabil am avea loc și dacă am
fi 28 sau ceva de genul, doar să nu ajungem la 40.

--
Andrada Georgescu