[rosedu-general] media.rosedu.org

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sun Jan 10 20:47:16 EET 2010

Salut.

După cum am discutat acum ceva săptămâni, am mutat
media.rosedu.cs.pub.ro pe media.rosedu.org [1].

Înainte aveam ZenPhoto care era foarte tare ca software pentru
așaceva... dar avea nevoie de o bază de date mysql în spate.
Și cum mySQL-ul va muri pentru că Oracle, corporația Diavolului va
omorî proiectul, (ok, sorry, coudn't help myself :P)... așa...am
încercat alt software care folosește doar php și fișiere text. Nu
arată la fel de bine, dar e ok având în considerare cât folosim noi
pagina aia.

Nu prea avem chestii noi de pus acolo... dar cum mâine e premierea
WoUSO, s-ar putea să avem :P

[1] http://media.rosedu.org