[rosedu-general] CDL Logo - an idea

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Feb 1 12:22:12 EET 2010

2010/2/1 Ghitulete Razvan <razvan.ghitulete at gmail.com>:
> What the heck. Same here, cu toate ca nu fac parte din rosedu(si spre
> deosebire
> de Adi nu am participat nici la v1)...but hey, daca aveti nevoie de extra
> help, count me in.

Hello Răzvan, Adrian,

Sunteţi bine veniţi în organizarea CDL. Chiar am avea nevoie de ajutor
în special pe partea de interviuri.
I-am trimis un mail lui RD pentru a vă da acces pe cdl-internal.
O să vă trimit şi un mail pentru a vă transmite ceea ce s-a stabilit
până acum şi ce urmează să facem în continuare.

--
Laura.