[rosedu-general] Fac parte din ROSEdu fost: Re: CDL Logo - an idea

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Feb 1 11:11:06 EET 2010

2010/2/1 Ghitulete Razvan <razvan.ghitulete at gmail.com>:
> What the heck. Same here, cu toate ca nu fac parte din rosedu(si spre
> deosebire
> de Adi nu am participat nici la v1)...but hey, daca aveti nevoie de extra
> help, count me in.

Welcome, Răzvan!

Din câte știu, te-ai implicat destul de mult în activitățile ROSEdu
(pe wouso-content), asta pentru mine înseamnă că faci parte din
ROSEdu.

Ce înseamnă pentru voi (Răzvan și Adrian, că v-am prins :) ), "nu fac
parte din ROSEdu"? Opțiuni posibile:
- nu am timp să particip activ
- nu vreau să fiu "rosedian" (flame on, trolls)
- nu am fost invitat să fac parte
- sunt alții mai nu-știu-cum
- urmăresc de la distanță
- alt motiv

ROSEdu este (sau ar trebui) să fie o organizație deschisă: oricine cu
bune intenții să poată intra fără prea multe comentarii/formalității.

Voi ce credeți?

Alex