[rosedu-general] CDL Logo - an idea

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Feb 1 01:27:57 EET 2010

Hello. Nu fac parte din ROSEdu dar as vrea sa ma implic si eu cumva in
CDL-ul de anul asta, pentru ca anul trecut pot sa spun ca mi-a atins intr-un
mod foarte deosebit semestrul 2 (si lucrul la joculetul nostru - saracul
inca no-name, cred - a fost memorabil).

Daca se gaseste ceva treaba sa imi dati si mie de facut, bring it on. Daca
nu, as putea sa vin macar la prezentari daca se gaseste loc pe vreun
calorifer :D.