[rosedu-general] organizare CDL 2011

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Dec 26 14:45:32 EET 2010

Salut!

Anul acesta semestrul al doilea începe ceva mai devreme, așa că ar
trebui să punem la punct detalile organizatorice despre CDL2011.
Până acum eu și Victor am încercat să strângem feedback de la mentorii
de anul trecut și ne-am făcut o idee despre cam ce ar trebui schimbat
și ce nu a mers bine în trecut.

Avem nevoie de mentori care să îndrume studenții, care să ia contact
cu dezvoltatorii proiectului la care se încearcă să se lucreze. Avem
nevoie de mentori care să fie dispuși să dedice ceva timp acestei
activități. Avem nevoie de idei de proiecte.

Propun ca în prima săptămână după vacanță să aibă o întâlnire în acest
sens cu toți cei care își doresc să se implice în organizarea ediției
2011. [0]
(idei, proiecte, ajutor la laboratoare, interviuri etc.)
Sunteți rugați să completați doodle-ul pentru a stabili o zi și o oră
a.î. participarea să fie cât mai mare.

De asemenea, dacă aveți idei de proiecte (doriți să vă oferiți ca
mentori), sunteți rugați să trimiteți și un mail cu cel puțin o zi
înainte de întâlnire.

[0] - http://www.doodle.com/x256iuh5hhuz5yz5

--
Laura