[rosedu-general] donații sânge

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Dec 15 19:12:20 EET 2010

În campania de donații de anul ăsta am dori să strângem
studenți/asistenți/profi să mergem să donăm sânge.

Argumentele clasice împotriva donațiilor:
* am teme, o să fiu obosit după donație => note mici
* am examene, o să fiu obosit după donație => note mici
* am de pregătit laboratoare/cursuri, o să fiu obosit după donație =>
studenții vor fi dezamăgiți de prestația mea
* mi-e cam lene să merg singur până la centrul de recoltare
* etc.

nu mai sunt valide înaintea vacanței, când oricum fiecare merge acasă
și se pune înapoi pe picioare, oricât de mult l-ar slăbi operațiunea
(în majoritatea cazurilor nu există niciun efect vizibil asupra
performanțelor după donație).

#1:

La partea cu donații pentru copii e simplu: doritorii duc cadourile la
EG106, dar la donații de sânge e mai complicat: trebuie să strângem
oamenii într-un loc în același timp și să mergem la un centru de
recoltare.

Eu mă gândeam să facem o pagină in care să embed-uim un google-docs
(read-only) și un formular prin care să-și pună numele/email-ul ca să
primească reminder.

Dacă știți un alt serviciu mai potrivit pentru organizarea donațiilor
de sânge, vă rog, contribuiți.

O alternativă ar fi doar să spamăm toate forumurile din facultate cu
câteva zile înainte (anunț) și cu o zi înainte (reminder).

Din păcate nu voi fi disponibil câteva zile și nu mă voi putea ocupa
deloc de partea de organizare a donațiilor pentru sânge. Se oferă
cineva:
* să se intereseze la centrele de donație care ar fi programul în
ultima săptămână de școală și când ne recomandă să venim
* să se ocupe cu partea legată de promovare/organizare

--
 .
..: Lucian