[rosedu-general] Ședință

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sat Dec 4 15:39:53 EET 2010

Salut!

Zilele trecute am stabilit ca mâine, 5 decembrie, să aibă loc o
ședință a consiliului director.
Deoarece nu s-a organizat de aproape două luni o întâlnire a întregii
comunități, iar ROSEdu este o comunitate deschisă, ne-am gândit să
invităm pe toată lumea (ne cerem scuze pentru anunțul întârziat).

Ce avem pe agenda de discuții (random order):
- formulare Feedback
- CDL 2011
- TechTalks
- situații repo și proiecte
- status site
- tricouri
- colaborare RLUG
+ orice altceva ne amintim pe parcurs

Așa că cine dorește, mâine, 5 decembrie, începând cu ora 11:00 în
EF303 are loc întâlnire ROSEdu.
Sunt invitați să participe atât membri asociației cât și membri comunității.

--
Laura
http://swarm.cs.pub.ro/~laura/