[rosedu-general] Tricouri ROSEdu

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Thu Dec 2 11:34:49 EET 2010

Bună!

Ne-am gândit că ar fi timpul pentru o rundă nouă de tricouri.

Am întrebat la Unirea și ne-au spus că pentru mai mult de 10 tricouri
ne-ar face tricouri cu sigla ROSEdu la 45 RON, imprimate doar pe față.
Dacă vrem imprimate și pe spate ar fi 65 RON. Dacă aveți cumva idee de
alte locuri în care am putea face tricouri care să iasă bine și să fie
și mai ieftine, ar fi de ajutor.

Vă rog pe cei interesați să completați doodle-ul [1] și vă voi
contacta apoi pentru a-mi specifica tipul de tricou (imprimat față sau
față + spate) și mărimea.

[1] http://doodle.com/tpkvyq78n6abpa4y

--
Andrada Georgescu