[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Aug 24 12:26:03 EEST 2010

On 08/24/2010 11:43 AM, Alexandru Juncu wrote:
> în caz că nu mi-am exprimat deja opinia: eu prefer WP pentru că Drupal
> deja avem experientă că nu se prea pupă cu ce  vrem noi

Salut!

De ce nu se pupa Drupal cu ce vrem noi? Daca o prajitura nu imi place la
gust nu e musai din cauza ca era faina proasta.

Personal, nu am un atasament fata de folosirea WP sau Drupal sau wiki
sau SimpleCMS sau ce o mai fi pe acolo. Important este sa existe un site:
1) functional
2) cu informatii utile
3) usor de editat de utilizatori

Cat timp Dragos a mentionat ca are experienta in Drupal, opinia mea este
ca ar trebui mers in aceasta directie. Sunt de parere ca orice problema
de "pupat" poate fi solutionata in timp util prin feedback continuu in
cadrul site-ului.

Razvan