[rosedu-general] Typing helper

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Apr 20 10:04:31 EEST 2010

On Fri, Jun 20, 2008 at 9:06 PM, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> On second thought, true that. Vim e de bază şi xmonad e setat să se
> comporte ca vim (hjkl-style). Dvorak would be interesting, though --
> într-o săptămână în care nu am nimic critic de făcut. Eventual un efort
> în mai mulţi, cu tot cu un blog, după care apărem pe Slashdot :-P

Vorbeam cu Lucian Mogoșanu acum cqteva săptămâni ca ar fi interesant
un studiu de tastatură dvorak pentru limba română. Până ce găsim o
tastatură dvorak mă gândeam să fac un program de analiză.

Voi reveni mai spre seară după ce termin de curățat lista de mailuri
(de asta fac thread necromancy acum) și după ce se face ora 20.00 :D

--
MM the Thread Necromancer