[rosedu-general] [UIF] Ubuntu 10.4

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Apr 19 10:49:31 EEST 2010

2010/4/19 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Alex3f a venit cu propunerea să facem Release Party pentru LTS-ul ce
> va fi scos la sfârșitul lunii acesteia.  Ce ziceți? You up for it?

Release party înseamnă să ne adunăm la o băută.
De la alcoolizare nu cred că dă nimeni înapoi, oricare ar fi motivul.

UIF cum zice în titlu nu cred că e nevoie.
Rămâne mai degrabă pentru 10.10, pentru studenții din anul I.

Oricum l-am convertit pe Vlăduț să treacă la Ubuntu.
Asta e mai tare decât toate install festurile de până acum :P

--
 .
..: Lucian