[rosedu-general] campania MindTheBird + baze de date

Doru Ilasi doruilasi at gmail.com
Thu Apr 8 19:02:00 EEST 2010

1. Se apropie lansarea oficială Firebird 2.5 pentru care vă solicit
sprijin. [1]
Materialele și prezentările în limba română sunt deja traduse și urmează
să ajungă pe site-ul oficial în o zi, două.

Cu această ocazie aș fi încântat să punem la cale o prezentare legată
atât de bazele de date cât și de Firebird în cadrul cetei / Rosedu.
Conținutul pe care îl propun :
- FirebirdSQL
- Concepte de bună practică în programarea bazelor de date relaționale :
> proiectare ; standarde ; bazele de date și gramatica
> relațional server side vs middleware
> tehnici de programare ; proceduri stocate, triggere, generatori ;
ținta OLTP+OLAP
- Securizarea aplicațiilor

Nu doresc să fie o prezentare teoretică ci una lucrativă (în formă howto
mai degrabă), prin urmare promit să fie interesantă și interactivă. Dacă
e nevoie pot aloca două sesiuni separate în două zile.

Mesajul l-am transmis și către ceată pentru a-i invita și de acolo pe
cei dornici.

Doru

[1] http://www.mindthebird.com