[rosedu-general] Pasca, cozonac si boardgames

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Apr 7 19:47:21 EEST 2010

On 04/05/2010 10:04 PM, Razvan Rughinis wrote:
> Salut,
>
> Pentru ca prognoza pentru saptamana aceasta este sumbra, si pentru ca
> totusi este o perioada mai libera, ma gandesc ca ar fi o idee buna sa
> ne adunam in EG106 pentru a ciocni un ou, un pahar cu vin/bere si a
> juca un joc, ceva.
>
> Pentru a decide cea mai potrivita dupaamiaza ploiasa pentru intalnirea
> noastra am deschis un doodle [1].
> [1] http://www.doodle.com/bihcwy84dmvpngaq

Doodle spune că ziua cea mai potrivită ar fi mâine. Deși scrie acolo că
nu pot, o să vin și eu (change of plans). Dar nu asta e important.

Tre' să extragem din căciulă unul dintre cele două intervale orare.
Sugerez 4-8 PM, pentru un motiv egoist: mi-ar fi mie mai simplu să ajung :-)

Either way, trebuie să hotărâm cât mai repede.

Vlad