[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Sep 17 17:24:46 EEST 2009

> Eu am auzit si e foarte misto.

> Sustin.
>
> Cred ca interesanta ar fi si o prezentare despre Fast CGI si despre
> servere care folosesc, cu exemple de configurare.

Ok, în cazul ăsta le integrez în program. Conform [1], ar fi pe 10
noiembrie, într-o marți. Ora va fi aleasă astfel încât să se
potrivească cu orarul.

Trebuie găsit și ceva care să se împrecheze cu Python WSGI (probabil
pun Fast CGI dacă are cine să prezinte sau trac/redmine/etc sub
aceleași condiții)

Și ne trebuie cineva care poate prezenta SVN-ul în ziua cu git-ul.

[1]:https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=TechTalks