[rosedu-general] Ubuntu Install Fest III (9.10)

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Thu Sep 17 15:03:14 EEST 2009

Mie data de 18 mi se pare mult prea tarzie deoarece, deja sunt aproape
3 saptamani de la inceperea facultatii. Mult mai oportuna ar fi data
de 11, chiar daca pe 10 este TT. Oricum publicul asteptat este diferit
pentru cele 2 evenimente. Un student abia intrat in anul 1 (nu ma
refer la cei overqualified) nu va intelege ce se prezinta la TT
deoarece nu este familiarizat cu limbajul folosit (ma refer la tot
felul de concepte). Deci, pentru a-si atinge scopul, la   TT  ar
trebui sa vina cat mai multi studenti din anii >=2.
La UIF vor fi prezenti cei din anul 1 entuziasmati, dornici sa invete,
carora le-a suras cursul de USO, si nu cred ca este vreo problema
pentru acestia sa vina duminica in conditiile in care sa presupunem au
fost si sambata.

Alexandra