[rosedu-general] Ubuntu Install Fest III (9.10)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Sep 17 09:01:12 EEST 2009

On Thu, 2009-09-17 at 08:54 +0300, Daniel Rosner wrote:
> Cel mai probabil pe 10 mai spre seara o sa avem un alt eveniment in
> facultate (nu sunt sg ca pot sa zic inca ce:)) ).

Incep sa se intample prea multe lucruri prin facultate :-P.

In opinia mea duminica, 18 octombrie, sau sambata, 24 octombrie, sunt
date bune. ACM se termina _complet_ sambata seara (17 octombrie) si
putem sa facem UIF duminica.

Avantajul de a face mai devreme este ca "prindem" mai multi studenti de
anul 1 dupa doar cateva saptamani de USO - cand, probabil, au mai mult
nevoie de ajutor pentru instalarea Linux.

Razvan