[rosedu-general] Ubuntu Install Fest III (9.10)

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Thu Sep 17 08:54:03 EEST 2009

Cel mai probabil pe 10 mai spre seara o sa avem un alt eveniment in
facultate (nu sunt sg ca pot sa zic inca ce:)) ).

Sa zicem doar ca sigur o sa participam cu totii(garantat) si nu o sa
ne culcam prea devreme.

Oricum, mi se pare mai bine sa fie in weekenduri diferite din 3 motive:
1) Daca am face sambata TechTalks si duminica UIF ar inseamna sa ne
asteptam ca unii oameni sa vina in ambele zile de weekend la
facultate, si poate nu toti isi doresc asta ;)
2) E mai greu de marketat / atras oameni la mai multe evenimente de o data
3) Am avea vizibilitate mai mare daca am avea 2 weekenduri la rand in
care am avea cate un eveniment