[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

Laurentziu Dascalu dascalu.laurentziu at gmail.com
Wed Sep 16 23:18:41 EEST 2009

Salut,

> E problematica, in acest moment, o prezentare despre HTTP, pentru ca
> este o prezentare destul de conceptuala si intra in conflict cu
> materiile predate in facultate. Prezentarile ar trebui orientate fie pe
> utilitare/aplicatii, fie pe tehnologii recente (inca neintrate in
> programa universitara).
>
> Razvan

Dacă prezentarea se axează pe unelte atunci intră în conflict cu
programa școlară destul de puțin. Câteva puncte pe care le văd eu:
curl[0], xulrunner[1] și SOAP[2] (nu au neapărat o legătură stânsă
între ele, dar folosesc HTTP).

[0] http://en.wikipedia.org/wiki/CURL
[1] https://developer.mozilla.org/en/XULRunner
[2] http://www.w3schools.com/SOAP/soap_intro.asp