[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Sep 9 22:01:57 EEST 2009

2009/9/9 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salut,

> Am vorbit azi cu AJ despre site. Exista o problema cu logo-ul
> curent[1], foloseste un ClipArt (omuletul) caruia nu i-am gasit
> licenta, prin urmare nu-l putem folosi.
>
> De aceea vin cu urmatoarele doua propuneri de logo (atasate), astept
> feedback si alegerea voastra.
>
> [1] http://talks.rosedu.org/home
> [2] http://swarm.cs.pub.ro/~alexef/store/techtalks.png
> [3] http://swarm.cs.pub.ro/~alexef/store/techtalks2.png

 chiar îmi place mult microfonul acela. Daniel haz a point, dar parcă
nu e imaginea de monolog atât de mare (adică eu, sincer, m-am gândit
la un talk show când am vazut microfonul acela și un talk show e cu
mai mulți oameni).
Nu prea îmi place fontul... Când era omulețul acela am făcut totul
alb-negru pentru că el era alb negru... acum am putea să facem și
inițialele cololare (roșu cărămiziu).