[rosedu-general] Rosedu Tech Talks

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Sep 9 12:51:11 EEST 2009

Salut,

Am modificat pagina de wiki a RTT (nu știu cum pot da link către ea
direct) astfel încât toate ideile propuse să fie grupate 2 câte 2 și
să nu existe săptămâni consecutive cu tematică oarecum identică.

Prezentările vor avea loc pe 10, 20, 30 ale fiecărei luni, m-am
folosit de acest lucrur când le-am sortat. Desigur, 30 februarie nu
este și avem și o vacanță pe care am sărit-o. Dar datele de după
finalul lui decembrie sunt doar informative, în funcție de câți oameni
și cât succes vom avea e posibil să nu terminăm nici măcar luna
decembrie.

Dacă considerați că sortarea ar putea fi îmbunătățită flame on :)

PS: Sugestiile din paranteză sunt modificabile, ce e în exterior nu.
Nu mai schimbăm ce e stabilit pentru 10 octombrie și nici prea multe
modificări pentru 20 nu aș vrea să existe.

PPS: Există câteva zile în care am găsit doar o singură prezentare.
Dacă se găsesc împerecheri potrivite e super.

MM