[rosedu-general] UIF and after

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Sat Oct 24 16:26:06 EEST 2009

Salut din nou :)

Cautand niste poze pentru o prezentare Ubuntu pentru studenti din FIE, am dat peste cele 3 motive pentru care Ubuntu este mai tare decat Windows :D

Nu stiu daca le stiati sau nu, mie mi s-au parut foarte amuzante :))

[1]http://art4linux.org/system/files/ubuntu-girls-1600x1200.jpg
[2]http://geekpressff.files.wordpress.com/2009/04/ubuntu-logo.jpg
[3]http://www.gnome.org/~jdub/images/3ubuntu.jpg

 Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com