[rosedu-general] UIF and after

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Tue Oct 20 14:03:11 EEST 2009

Hey guys!

Mi-a facut mare placere sa va cunosc si sa particip la acest eveniment. Si nu zic asta doar de bla-bla politicos, ci zic asta pentru ca am fost placut impresionat sa vad o echipa UNITA, care intai de toate sunt PRIETENI si apoi colegi de organizatie ;) (asta e fundamentul unei asociatii puternice).
Am fost placut impresionat sa vad o organizare buna si eficienta a unui eveniment. De asemenea, mi-a placut foarte mult ca am vazut continuitate la un eveniment (ceea ce e foarte important). Mai asteptam evenimente :P si iesiri a bere :">

P.S. Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung si azi, dar am avut un examen :)

Mishu

 Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com