[rosedu-general] Internet in regie

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Fri Oct 9 20:49:26 EEST 2009

În data de 9 octombrie 2009, 19:32, Iancu Mihai
<fane_caramida at yahoo.com> a scris:
> De cand a inceput facultatea mi s-au plans mai multi colegi de calitatea
> internetului din regie, si anume ca porturile/ftp-urile au fost inchise,
> apoi s-au deschis dar limita de trafic pe luna e de 20 de GB. Eu nu stiu
> EXACT problema, pentru ca am auzit mai multe variante si eu sunt bucurestean
> (deci nu stau in camin :) ).
> Probabil ca si unii dintre voi stati in camin si ca va confruntati cu aceste
> probleme. Mie mi s-au plans colegii pentru ca sunt din organizatie si pentru
> ca sunt in senat, insa am zis sa incep abordarea problemei de la partea
> [...]

Actiunea asta s-a desfasurat pe la inceputul lui iulie. S-a decis ca
pentru incuraja folosirea internetului in scop educativ sa se inchida
toate porturile mai putin cele de mail, http si jocuri (inchise au
fost si porturile pentru git si irc :-S).

--
eng. Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com