[rosedu-general] Internet in regie

Andrei Savu savu.andrei at gmail.com
Fri Oct 9 20:44:15 EEST 2009

Salut,

Problema cu limitarile nu e atat de grava fiind destul de bine fundamentata si fortata de utilizarea mai putin "academica" a retelei.

Din punctul meu de vedere cea mai grava problema este reprezentata de instabilitatea conexiunii.

Ce este de facut?

- in primul rand lucrat la stabilitatea si robustetea retelei.

- latimea de banda ar putea fi ridicata iarasi la 2Gb/s deoarece limitarea de trafic elimina abuzurile majore.

Probabil ca o sa fie nevoie si de marirea limitei de trafic dar decizia trebuia luata decat dupa o analiza a modului de utilizare actual.

Sper ca aceste probleme sa se rezolve pana la urma :)