[rosedu-general] [Site ROSEdu]Informatii de la fiecare proiect

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Oct 8 12:01:04 EEST 2009

2009/10/6 Alexandra Sava <alexandrasava18 at gmail.com>:
> În data de 6 octombrie 2009, 06:36, mihai maruseac
> <mihai.maruseac at gmail.com> a scris:

> Intr-adevar nu e blog, e ca un ___forum___. E *prea* albastra, e prea
> minimalista ,are  prea multe informatii pe prima pagina, + ca seamana
> cu [1] (ca sa sustin ideea de forum).
>

> [1] http://idieta.ro/forums/
No offence dar în nici un caz nu seamănă cu idieta :)

Oricum văd că cineva(Alex?) a schimbat tema default înapoi la cea
veche, care mi se pare în continuare cu mult mai multe defecte fata de
cea noua :).

În altă ordine de idei am limitat numărul de știri pe pagină la 5 și
am adăugat un carousel care să atragă atenția la noutăți pe prima
pagina, e făcut să arate bine pe tema nouă dar merge și pe cea veche.

O să mai vină modificări.
Sergiu