[rosedu-general] TechTalks & UIF - we've got a go

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Oct 7 16:40:50 EEST 2009

Salut!

Cu ajutorul lui Razvan Rughinis am discutat la decanat si avem aprobare
pentru TechTalks & UIF. Let the marketing begin! Am vazut ca deja exista
anunturi pe site[0]. Sergiu, ar fi excelent daca ar fi ceva mai vizibile
(sa iasa mai bine in evidenta).

Astazi am mers cu mapa de prezentare la d-l Tapus si i-a placut :-).
Multumiri lui George si Daniel pentru efortul depus si pentru forma
actuala a mapei de prezentare.

Am adaugat pe wiki-ul de pe Horde varianta finala a mapei de
prezentare[1] si cererile catre decanat pentru TT[2] si UIF[3].

AlexEf, sugerez sa folosesti pagina de wiki pentru organizare internă a
UIF[3], după modelul TT[2]. Informatiile publice se vor regasi,
probabil, pe site-ul oficial[4].

Razvan

[0] http://www.rosedu.org/
[1] https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=Prezentare