[rosedu-general] [Site ROSEdu]Informatii de la fiecare proiect

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Oct 5 22:36:44 EEST 2009

2009/8/28 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am nevoie pentru reconstrucția site-ului de următoarele lucruri din
> partea fiecărui proiect activ în ROSEdu:
> - o poza 400 x 230 (w x h) reprezentativa pentru proiect
> - un text in acelasi format ca aici[1](cele care au deja text să îmi
> dea o versiune updatată)
>
> Deocamdată atât, puteți să trimiteți informațiile și pe privat, dacă
> sunt chestii generale le postați aici.
> Vă rog să mi le trimiteți cât mai repede posibil, preferabil până la
> mijlocul săptămânii viitoare
> Sergiu

> [...]

Un mic reminder, azi am schimbat tema în una nouă. Lui AlexEf nu-i
place :) așa că cer și feedback-ul și daca se dorește revenirea la
tema veche așa vom face.
Desigur se pot/vor face modficări privind diversele blocuri afișate,
adăugarea unor pagini, etc.

Vreau să vă aduc aminte și de http://wiki.rosedu.org/wiki/InfoSite

Thanks,
Sergiu