[rosedu-general] Anaconda still deadly: server fișiere

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Nov 8 10:54:50 EET 2009

On Sun, 2009-11-01 at 13:28 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> Hai sa facem o intalnire peste doua saptamani (adica dupa 9 noiembrie)
> in care sa punem pe masa mai multe lucruri. S-au intamplat destule in
> ultimele 2 luni (de la intalnirea anterioara) si cred ca o discutie
> face2face e benefica.

Salut!

Propun sa ne vedem la sfarsitul saptamanii viitoare. O sa decidem in ce
sala (EG106 sau EF303) dupa disponibilitatea salii in intervalul ales.

Va rog sa completati urmatorul formular Doodle[1] cu intervalele
convenabile pentru fiecare. Estimez ca intalnirea va dura 1h30min - 2h.

Aspecte de discutat:
* acceptare membri ROSEdu (formulare de adeziune)
* raport de activitate RTT
* raport de activitate WoUSO
* folosire servere
* planuri si activitati pe termen scurt/mediu
* altele

Razvan

[1] http://doodle.com/dvtvsaq7utarfpf5