[rosedu-general] Publicare repository-uri git pe swarm.cs.pub.ro

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Nov 7 17:00:33 EET 2009

Salut!

Am configurat pe swarm suport pentru gitweb si pentru acces HTTP
read-only pentru repository-uri Git[1]. Am creat un repository cu mici
bucati de cod pe care le-am testat de-a lungul vremii[2].

Daca aveti repository-uri Git pe care doriti sa le "publicati lumii",
dati un e-mail la admin at swarm.cs.pub.ro . Repository-urile se pot gasi
in home-urile voastre (la mine asa este). Va trebui sa mentionati in
mesaj locul unde se gasesti repository-ul si numele sub care doriti sa
fie publicat. In cazul meu este vorba de /home/razvan/git-repos/code.git
si razvan-code.git.

Exemplu de mesaj:

---
Salut!

Vreau sa public repository-ul git aflat
la /home/ddvlad/my-repos/vim-rules.git cu numele vim-rules.git

Multa bere,
Vlad
---

Inainte de mesaj, pentru ca repository-ul sa poata fi accesat, executati
urmatoarele operatii:
* rulati, in repository, comanda git-update-server-info
* dati drept de executie hook-ului de post-update (chmod a+x
hooks/post-update)
* completati fisierul description din radacina repository-ului cu o
descriere sumara a repository-ului

Pentru admini, operatia este foarte simpla: se creeaza un symlink din
locul mentionat in /var/cache/git. In cazul repository-ului meu operatia
a fost:

swarm:/var/cache/git# ln -sf /home/razvan/git-repos/code.git/ razvan-code.git

Happy hacking,
Razvan

[1] http://swarm.cs.pub.ro/git/
[2] http://swarm.cs.pub.ro/git/?p=razvan-code.git;a=summary