[rosedu-general] Anaconda still deadly: server fișiere

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Sun Nov 1 00:07:01 EET 2009

Salut.

De multe ori în ultimul timp tot am avut nevoie de un loc centralizat
unde să punem diverse resurse de mărime mai mare (cum ar fi filme și
poze). Horde este făcut să centralizăm informații, nu fișiere, iar
swarm.cs e făcut să lucreze, nu să stocheze.

Cum anaconda este un server drag pentru noi toți, mi s-ar părea normal
să nu îl lăsăm să iasă la pensie și să îi dăm o nouă întrebuințare:
ROSEdu's File Server (and system.cs group's file server). Nu e nevoie
de un calculator performant și anaconda nici nu este. Dar avem nevoie
să îi luăm ceva HDD-uri și o sursă ca lumea. Dacă facem și un RAID,
avem our own SAN.

Primul lucru pe care l-aș muta pe server ar fi media.(cs.)rosedu.org
și filmele HD pe care le-am făcut la RTT.

Ce părere aveți?