[rosedu-general] Joc Mafia/Werewolf ROSEdu

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat May 30 15:03:55 EEST 2009

2009/5/30 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> Stiu că poate era mai bine pe offtopic dar vroiam să ajungă la cât mai
> multă lume.
>
> Aștept persoanele interesate să dea un semn, pentru mai multe
> întrebări mail aici sau join #rosedu pe freenode.

Ok până acum suntem 12 ceea ce ar fi de ajuns să pornim un joc. O să
mai aştept până mâine seară să se mai înscrie lumea şi după aia o să
vad cum "configurez" jocul în funcţie de numărul de persoane. Dacă
suntem > 20 o să văd dacă mergem aşa sau ne spargem în 2 jocuri.

Vă rog să păstraţi discuţiile top/bottom posting în altă parte :)

Acum câteva precizări pentru cei înscrişi deja:

Dacă nu aţi jucat niciodată vă rog să citiţi pe net(sunt mai multe
surse posibile) regulile de bază. Fiindcă sunt mai multe variaţii o să
repet o parte din ele dar nu pe toate.

Dacă v-aţi înscris ar fi bine să puteţi posta cel puţin odată pe zi.
Nu trebuie să fie chiar în fiecare zi(ştiu că vine sesiunea and stuff)
dar dacă lumea nu vorbeşte jocul nu e prea distractiv. Dacă nu puteţi
să răspundeţi câteva zile vă rog să îmi spuneţi.

Dacă mai îmi vin idei vă zic.
Sergiu