[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat May 30 14:20:39 EEST 2009

On Sat, 30 May 2009 04:14:14 -0700 (PDT)
Alexandra Sava <alexandracipi at yahoo.com> wrote:

> Esti liber sa ignori
> acel cont sau sa il redirectezi catre alta adresa de mail.

Nu, nu prea; tocmai asta zicea şi Tibi. Intenţia este ca profesorii să
aibă posibilitatea să ne contacteze via prenume.nume at cti.pub.ro; asta
probabil include `grupe', `serii', etc. Dacă eu nu accept
agreement-ul[1], nu îmi pot măcar redirecţiona mailurile şi deodată
sunt în afara circuitului. Asta nu e chiar în regulă, pentru că
facultatea mă obligă, pentru a fi la curent cu ce se întâmplă *în grupa
mea*, să accept nişte termeni third-party.

Vlad

[1] Cum traduc mai bine `agreement' în română?