[rosedu-general] Pregatiri stand

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sun May 24 19:59:38 EEST 2009

A trecut eliberatica 2009 iar standul comunităților Românești a avut,
cred eu, succes.

Țin să le mulțumesc lui Stas și lui Marius pentru frumoasa prezență pe
care au făcut-o din partea GSL+Ubuntu-ro respectiv Firebird-ro.

Totodată le mulțumesc tuturor membrilor ROSEdu care au ajutat, în
special lui Răzvan, George și Răzvan Rughiniș care au realizat mapa de
prezentare atât de faină.

Sper ca legăturile pe care le-am înnodat acum să dureze și pe viitor să
avem colaborări frumoase între comunități.

Mulțumiri merg și către Lucian Savluc care ne-a oferit ocazia să fim
prezenți acolo.

Alex Eftimie

PS: fedora-ro și mozilla(-ro) au fost cei mai buni vecini pe care i-am
fi putut avea :)