[rosedu-general] apache download counter

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed May 20 19:40:44 EEST 2009

2009/5/20 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:
> Nu este suficient sa faci grep pe /var/log/apache2/access.log după
> fișierul tău .iso apoi un wc?

E și asta o variantă, dar mi-ar fi plăcut date agregate, să nu
trebuiască să umblu prin .tar.gz-urile care arhivează loguri vechi și
nici nu vroiam să pierd date când se suprascriu logurile.

Mă mai gândeam la un .httaccess în folderul cu pricina cu reguli de
access log speciale, dacă se poate așa ceva sau direct în
/etc/apache/modules-enables/user_dir.conf (sau cum o fi exact numită
calea aia) un log per userdir.

--
 .
..: Lucian