[rosedu-general] [eLiberatica] Mapa de prezentare ROSEdu

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed May 20 18:35:55 EEST 2009

2009/5/20 George Milescu <george.milescu at gmail.com>:
> * vmchecker (1/2 pg)
>  * am nevoie de text
[...]
> * am nevoie de text = Responsabil (nume+email), participanti (eventual
> cu email), descriere, status, eventual impact

Textul pentru vmchecker:
============================

Folosirea testării automate pentru temele de casă duce la rezolvări de
calitate superioară și este o practică încurajată în mediul academic.

vmchecker este un sistem extensibil de testare a temelor ce poate fi
utilizat în cadrul unei game largi de cursuri, care permite testarea
în siguranță a temelor chiar dacă acestora li se oferă acces complet
asupra sistemului pe care sunt testate.

vmchecker este utilizat în acest moment pentru a testa, în mașini
virtuale VMWare, teme scrise la cursurile de Compilatoare (temele
scrise în Java manipulează fișiere cu cod), Sisteme de operare (temele
sunt scrise în C/C++ și folosesc apeluri de sistem Linux sau Windows)
și Proiectarea sistemelor de operare (temele sunt drivere și module de
kernel scrise în C și au acces complet asupra mașinii de test) din
cadrul Facultății de Automatică și Calculatoare, Universitatea
Politehnica din București.

vmchecker este un proiect open source, sub licență MIT/X11.

Membrii echipei: Alexandru Moșoi, Lucian Adrian Grijincu, Răzvan
Deaconescu, Adriana Szekeres, Claudiu Gheorghe, Irina Maria Stănescu,
Ana Savu

Echipa poate fi contactată la vmchecker-dev at lists.rosedu.org (necesită
înregistrare) și codul poate fi luat de pe http://github.com/vmchecker/vmchecker

Noi am folosit peste tot în nume vmchecker scris cu literă mică.
Pentru a face evident faptul că e numele proiectului și că nu a fost
începută propoziția cu literă mică de niște netoți sugerez italic pe
nume.

Dacă puneți liste de nume pentru membrii echipelor și în celelalte
proiecte, o păstrați și la noi, dacă nu, nu.

--
 .
..: Lucian