[rosedu-general] [eLiberatica] ROSEdu booth

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 17 12:09:05 EEST 2009

On Sun, 2009-05-17 at 11:59 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> On Sun, 2009-05-17 at 11:40 +0300, Alexandru Juncu wrote:
<snip>

> O sa discut cu George despre acest lucru. El a facut mape de prezentare
> pentru USO, RL, SO, PSO si au iesit foarte bine.

L-am imbrobodit pe George sa se ocupa de mapa. O sa discut eu cu el
despre continut. AJ, daca poti sa pui o selectie de poze sau logo-uri
reprezentative si apoi sa-i dai un link.

Sper ca nimeni nu are nimeni o problema cu faptul ca George va folosi MS
Office pentru realizarea mapei. In general, MS Office > OpenOffice mai
ales la capitolul prezentari.

Razvan